Cerita Panas Terbaru Milah si gadis cantik yang haus sex

6 Manfaat Bagi Istri Apabila Payudara Sering dihisap Sama Suaminya
6 Manfaat Bagi Istri Apabila Payudara Sering dihisap Sama Suaminya
Cerita Panas Terbaru Milah si gadis cantik yang haus sex. - GODELOKU - Pada satu hari semasa milah mengemas bilik kamal, milah terjumpa sebuah diari. Milah duduk di atas katil kamal dan mula membuka diari dan membaca. Terkejut milah, apa yang tertulis semunya tentang dia. Adik iparnya menulis tentang milah.Kakak ipar aku baik hati…badan dia cantik..aku teringin melihat dia memakai kain batik yang ketat dan baju ketat Nampak pusat bila tunduk dan juga memakai bra warna hitam** Milah terkejut,milah bangun dan beredar meninggalkan dairi kamal tadi. Milah baring di katilnya dan mula terbayang-bayang ayat yang kamal tulis.
Cerita Panas Terbaru Milah si gadis cantik yang haus sex
Cerita Panas Terbaru Milah si gadis cantik yang haus sex
Milah mula rasa nakal dan ingin membuat adik iparnya syok. Milah ingin tease kamal. Jam menunjuk kan 2pm..kejap lagi kamal akan balik dari sekolah. Milah bangun dan mandi. Milah membelek dan mencapai kain batik yang agak lusuk..milah menyarung tanpa memakai seluar dalam. Dalam hati milah tersenyum-senyum dan merasa sedikit seronok untuk perlakukan sebegini depan adik iparnya. Milah memilih coli berwarna hitam seperti mana yang ditulis oleh kamal dalam diariya. Milah memakai baju ketat menampak kan bentuk tetek dia yang bulat. Baju nya sungguh sendat dan lurah milah jelas kelihatan. Milah terus masuk kedapur dan menyiapkan makanan untuk kamal. Kamal menaiki basikal nya dari sekolah menujuk ke halaman rumahnyaa.. Dia terbayang-bayang tentang kakak ipar nya yang gebu..

Askum ….kamal dah balik’’kamal beri salam” Wsalammmmmm “milah membalas dan senyum dalam hati sambil membetulkan baju nysa supaya coli yang dipakainya nampak untuk pandangan kamal. Kamal naik dalam rumah dan terus ke biliknya untuk bersalin.selepas salin pakaian, kamal mengenakan seluar pendek dan singlet datang ke meja makan… Mata kamal tebeliak dan terkejut bila milah berjalan dari dapur ke meja makan..
Teteknya bulat dalam baju yang ketat,coli nya warna hitam nampak di leher dan kain batik yang ketat.milah selamba datang membawa makanan dan hiding untuk kamal.selepas hilang milah terus berjalan ke dapur dan sengaja mengoyang-goyang bontot..kamal tak senang duduk terus usap batang nya yang dah keras. Dengan cepat kamal menghabiskan makanan dan ke dapur untuk basuh tangan. Milah perasan kamal menuju ke dapur,,dengan sengaja Milah naik atas kerusi dan berpura-pura mengambil barang atas almari.. Kamal sambil mencuci tangan,matanya tak melepas memandang bontot kakak iparnya yang padat bergoyang. Milah perasan dekat 2 minit kamal berdiri di sinki mencuci tangan. Milah turun dari kerusi dan menjatuhkan kain di lantai. Dengan perlahan milah tonggeng dan mengankat kain itu…kamal tidak dapat tahan dan terus ke bilik. Milah tersenyum puas kena kan kamal. Dia tahu ini lah yang kamal idamkan dalam hatinya.

Dalam bilik kamal binggung macam mana fantasy dia terjadi. Kamal seperti terpukau terus mula melancap batang sambil bayangkan bontot milah. Kamal terpancut dalam seluar nya…aaaaaa aaaaa lega rasa. Kamal tertido kepuasan melancap. Pada malam itu..kamal mula menulis semula diari nya..berharapan akan terjadi..

Pada pagi itu selepas kamal ke sekolah, milah pergi ke bilik kamal dan terus membuka diari..memang sah kamal meneruskan fantasy dia kepada kakak iparnya lagi. Milah mula membaca…. ( sungguh gembira aku dapat apa yang aku idamkan. Aku tidak tahu macam mana benda ini boleh terjadi,tapi aku ingin ianya berlaku lagi. Kali ini aku ingin kakak ipar aku mengisap kote aku semasa aku tido dan selepas itu aku hendak kongkek kak ipar aku dan pancut dalam puki dia) Milah terasa gersang membaca diari kamal.. Milah membuat keputusan untuk melakukan nya malam ini.

Jam menunjukkan 10.15pm…milah duduk dibawah menonton tv. Kamal pulak membuat kerja sekolahnya. Tetapi mata dan tumpuan kamal hanya kepada kaki par dia. kain yang di pakai milah sengaja mendedahkan kaki yang putih dia. kaki milah silang ke tepi, kainnya terangkat sedikit, jelas peha milah yang putih kelihatan.. Kamal binggung adakah kak ipar dia baca apa yang dia tulis..kakak ipar nya seperti tiada apa yang berlaku. Kamal terus ke bilik dan baring atas katil. Kamal menunggu sambil bermain batangnya.

Dalam beberapa minit, kamal mendengar tv dan lampu di depan dipadamkan oleh milah. Kamal rasa seram lalu membuka seluar pendek dan baring bogel sambil selimut kan badannya. Milah mula masuk bilik kamal dan duduk ditepi katilnya. Milah tahu kamal berpura-pura tido..milah tersenyum dan mula tarik selimut sehingga mendedahkan konek kamal. Hmm besar juga konek budak ni..’kata milah dalam hati.”
Milah mula bermain konek kamal dengan lembut…terus milah sandar atas peha kamal dan mejilat kepala konek kamal…slurrrrpp
Kamal terasa nikmat..hanya melayan dan masih berpura-pura tido.

Milah mula kulom konek kamal dengan rakus…meludah sedikit dan mengulom kembali Slurrrrrp slurrrrr slurrrrrrrrrp ahhhhhhhhhhhhhh Kamal membuka mata sedikit,ingin melihat kote nya yang kena isap oleh kak iparnya yang cantik..oleh kerana lampu bilik tidak dipadamkan…jelas nampak mulut kak iparnya menjilat dan kulom batang dia. aaaa sedap batang kamal semakin keras. Baju yang dipakai oleh milah terselak sehingga nampak pinggang. Bontot yang tonggek milah menjadi idaman kamal untuk dipegang dan ramas,tetapi risau milah akan berhenti isap kalau dia sedar. Slurrrrrrp slurppppp semakin laju milah isap konek kamal…kamal memberanikan diri meletak tangan di bontot kak iparnya yang dibaluti kain batik.

Kamal mula ramas bontot milah…hmmmm lembut…. Milah faham kamal sudah semakin berani nak merabanya..ini yang dimahu kan mya. Kamal gersang dan batang nya tidak tahan..hampir nak dipancutnya…
Milah sedar batang kamal sudah sedia untuk pancut…milah mengeluarkan batang kamal dari mulut nya….milah kini menjilat keliling batang kamal..

Kamal mula menyelak kain milah, tangannya masuk kedalam menyentuh bontot kaki par. Milah mula kakangkaan kaki sedikit memudahkan kamal menyentuh pukinya. Kamal mula menyentuh dan bermain dengan puki kaki par nya yang basah.. Milah mengerang pukinya dijolok dengan rakus oleh kamal…aaaaaa ohhhhh Milah mula bersuara..

Dengan pantas milah menolak badan nya naik keatas badan kamal. Sekarang posisi mereka dalam keadaaan 69. kamal tidak melepaskan peluang ini dan terus menjilat puki kak iparnya seperti lapar..milah hanya dapat mengkankang kaki nya luas dan memberi kamal menjilat pukinya…arrrrrrrrr ohhhhhhhhh hmmmmmmmmm Aaaaaaaaaa sedapppppppppppppp Kamal terus menjilat………. kamal meletakkan hujung lidah pada daging kemerah-merahan itu. Terasa masin pada pertama kali menjilatnya. Kamal teruskan jilatan dan terasa nikmat. Milah dapat merasakan lidah kamal itu seperti ular mencuri-mencuri masuk ke dalamnya. Nafas Milah terasa sesak apabila lidah itu keluar masuk dengan rancak ke dalamnya. Sekali ke tepi dan sesekali ke bawah, kemudian ke kiri dan kanan. Cairan hangat telah banyak membasahi lurah dan bibir buritnya yang merekah merah.

Milah tidak tahan dan terus bangun…terkejut kamal melihat kak iparnya. Milah menangalkan kain dan baju…milah kini bogel didepan kamal. “tunggu apa lagi..ini yang hang nak kan..cepatlaa akak tak tahan ni’ milah mengarah kamal. Kamal terus bangun dari katil sambil mengusap konek yang masih keras.

Milah naik atas katil dan terus baring menunggu kamal. “mai naik atas kak’ milah mengajak kamal. Kamal dengan hati yang gembira naik atas dengan perlahan.

Terpacak keras batang kamal . Kepalanya yang besar terhangguk-hangguk mengarah kepada milah. Kemudian kamal menindih tubuh Milah yang montok itu sehingga batang yang keras itu berada tepat di rekahan kemaluan milah. Dia bergerak ke depan sedikit sehingga tempat sulit mereka bersentuhan. Tangan Milah bergerak ke bawah memegang batang pelir adik iparnya. Diusap-usap batang yang keras itu sebelum menyelitkan kepala tombol itu di celah bibir buritnya. Melihat pelawaan dari Milah itu maka kamal terus menekan batangnya masuk ke dalam burit Milah. Lubang yang basah itu dengan amat mudah menerima batang tersebut walaupun agak besar juga.

Ahhhhhhhh….ohhhhhhhhhhhhh milah terasa batang kamal… Milah hanya memejam mata dan menerima batang kamal.
“Aa.. Hh,” dia mengerang apabila batang itu tenggelam sepenuhnya ke dalam buritnya. Punggungnya bergerak ke kiri dan kanan yang menyebabkan batang itu keluar masuk dari dalamnya.

“Sedapnya kak” kamal membisik di telinga kak iparnya sambil meramas tetek. kamal merangkul tubuh Milah sambil punggungnya bergerak laju ke depan dan belakang. Batangnya semakin rancak keluar masuk dari puki yang sudah cukup basah itu. Tidak lama kemudian dia menekan jauh ke dalam sambil melepaskan pancutan demi pancutan ke dalam. Milah dapat merasakan benih-benih kamal yang hangat menyembur laju ke dalam rahimnya. Kemutan burit milah makin rancak menyedut benih-benih kamal tersebut. Kamal terus baring atas badan kak iparnya terkapar lesu keletihan. Milah menolak kamal ketepi dan terus baring dan tertido atas katil bersama adik iparnya. Kamal tersenyum melihat kak iparnya bogel kepuasan…kamal sungguh gembira dapat kongkek kak iparnya yang di idaminya itu.

Demikianlah info tentang Cerita Panas Terbaru Milah si gadis cantik yang haus sex.

0 Response to "Cerita Panas Terbaru Milah si gadis cantik yang haus sex"

Post a Comment

Jangan Lupa Like Page Facebook GODELOKU.com Untuk Mendapatkan Informasi Berita Terbaru dan Topik-topik Menarik Lainnya.